ћетодична робота з педагог≥чними кадрами л≥цею спр¤мована в першу чергу на п≥двищенн¤ фахового р≥вн¤ педкадр≥в з метою забезпеченн¤ ефективного функц≥онуванн¤ уроку в л≥цењ з тим аби:

*        сформувати у викладач≥в теоретико-методичн≥ основи дл¤ розум≥нн¤ сутност≥ уроку ¤к складноњ ц≥л≥сноњ процесуальноњ системи;

*        створити ≥ розвивати систему взаЇмов≥дносин сп≥впрац≥ м≥ж педагогами ≥ л≥цењстами, педагог≥чним та учн≥вським колективами, батьк≥вською сп≥льнотою;

*        домогтис¤ оволод≥нн¤ кожним педагогом на практиц≥ основних положень педагог≥ки сп≥впрац≥;

*        забезпечити оволод≥нн¤ кожним педпрац≥вником технолог≥й ц≥леполаганн¤, мотивац≥њ, стимулюванн¤ навчального досл≥дженн¤, продуктивност≥, рефлекс≥њ навчального процесу, виховних можливостей оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень в осв≥тньому середовищ≥ л≥цею.

Сайт создан в системе uCoz