ћетодична робота з педагог≥чними
кадрами л≥цею спр¤мована в першу чергу на п≥двищенн¤ фахового р≥вн¤ педкадр≥в з
метою забезпеченн¤ ефективного функц≥онуванн¤ уроку в л≥цењ з тим аби:
сформувати у викладач≥в теоретико-методичн≥ основи дл¤
розум≥нн¤ сутност≥ уроку ¤к складноњ ц≥л≥сноњ процесуальноњ системи;
створити ≥ розвивати систему взаЇмов≥дносин сп≥впрац≥ м≥ж
педагогами ≥ л≥цењстами, педагог≥чним та учн≥вським колективами, батьк≥вською
сп≥льнотою;
домогтис¤ оволод≥нн¤ кожним педагогом на практиц≥
основних положень педагог≥ки сп≥впрац≥;
забезпечити оволод≥нн¤ кожним педпрац≥вником
технолог≥й ц≥леполаганн¤, мотивац≥њ, стимулюванн¤
навчального досл≥дженн¤, продуктивност≥, рефлекс≥њ навчального процесу,
виховних можливостей оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень в осв≥тньому середовищ≥
л≥цею.