—ем≥нари, конференц≥њ, педради.

¬ звТ¤зку з необх≥дн≥стю модерн≥зац≥њ управл≥нн¤ навчальною д≥¤льн≥стю л≥цењст≥в, створенн¤ в осв≥тньому середовищ≥ л≥цею умов, здатних реал≥зувати сучасн≥ осв≥тн≥ ≥дењ в сенс≥ розвитку ≥ вихованн¤ ≥нновац≥йноњ особистост≥ в л≥цењ проводитьс¤ робота по удосконаленню р≥вн¤ теоретико Ц методичноњ та психолог≥чноњ п≥дготовки педагог≥чних кадр≥в.

«а пер≥од з вересн¤ 2009 року по даний час (1 грудн¤ 2011року) в л≥цењ проведено:

«ас≥данн¤ педрад на теми:

*    Ђƒосл≥дницька д≥¤льн≥сть л≥цењст≥в в осв≥тньому середовищ≥ л≥цею ¤к складова його ¤кост≥ї;

*    Ђяк≥сть результат≥в осв≥тнього процесу в л≥цењ ¤к показник ¤кост≥ осв≥тиї;

*    Ђѕро результати самообстеженн¤внутр≥шньол≥цейноњ системи забезпеченн¤ ¤кост≥ осв≥тиї (обговорюЇтьс¤ щор≥чно в серпн≥);

*    Ђѕро стан роботи по забезпеченню еколог≥чноњ осв≥ти ≥ вихованн¤ л≥цењст≥в в л≥цењї;

*    Ђѕро орган≥зац≥њ роботи педколективу над обласним науково-методичним проектом Ђ реативна осв≥та дл¤ розвитку ≥нновац≥йноњ особистост≥ї;

*    Ђ–обота педагог≥чного колективу по формуванню у л≥цењст≥в здорового способу житт¤ї;

*    Ђѕро роботу педагог≥чного колективу по забезпеченню ≥нновац≥йност≥ навчального процесуї;

*    Ђѕсихолог≥чне здоровТ¤ л≥цењст≥в Ц передумова њх повноц≥нного психолог≥чного розвиткуї.

ћетодичн≥ сем≥нари на теми:

*    Ђ¬проваджуючи навчально-досл≥дницьку ≥ проектну д≥¤льн≥сть, ми модерн≥зуЇмо осв≥тн≥й прост≥р л≥цеюї;

*    Ђ—учасн≥ осв≥тн≥ ≥дењ ≥ урокї;

*    Ђѕедагог≥чна креативн≥стьї;

*    Ђ—амоанал≥з ≥ анал≥з уроку Ц зас≥б п≥двищенн¤ ефективност≥ управл≥нн¤ ¤к≥стю навчального процесуї;

*    Ђѕедагог≥чна креативн≥сть в систем≥ управл≥нн¤ ¤к≥стю навчального процесуї.

Ќауково-теоретичн≥ та науково-практичн≥ конференц≥њ на теми

*    ЂЌавчально-досл≥дницька ≥ проектна д≥¤льн≥сть л≥цењст≥в ¤к модель особист≥сно-зор≥Їнтованоњ педагог≥чноњ технолог≥њї;

*    Ђ«ахист досл≥дницьких проект≥в викладачами л≥цею (в рамках ≤≤ етапу конкурсу Ђ реативний педагог 2011року)ї.

 

Сайт создан в системе uCoz