¬ звТ¤зку з необх≥дн≥стю
модерн≥зац≥њ управл≥нн¤ навчальною д≥¤льн≥стю л≥цењст≥в, створенн¤ в осв≥тньому
середовищ≥ л≥цею умов, здатних реал≥зувати сучасн≥ осв≥тн≥ ≥дењ в сенс≥
розвитку ≥ вихованн¤ ≥нновац≥йноњ особистост≥ в л≥цењ проводитьс¤ робота по
удосконаленню р≥вн¤ теоретико Ц методичноњ та психолог≥чноњ п≥дготовки
педагог≥чних кадр≥в.
«а пер≥од з вересн¤ 2009 року по
даний час (1 грудн¤ 2011року) в л≥цењ проведено:
Ђƒосл≥дницька д≥¤льн≥сть л≥цењст≥в в осв≥тньому
середовищ≥ л≥цею ¤к складова його ¤кост≥ї;
Ђяк≥сть результат≥в осв≥тнього процесу в л≥цењ ¤к показник
¤кост≥ осв≥тиї;
Ђѕро результати самообстеженн¤† внутр≥шньол≥цейноњ
системи забезпеченн¤ ¤кост≥ осв≥тиї (обговорюЇтьс¤ щор≥чно в серпн≥);
Ђѕро стан роботи по забезпеченню еколог≥чноњ осв≥ти ≥ вихованн¤
л≥цењст≥в в л≥цењї;
Ђѕро орган≥зац≥њ роботи педколективу
†над обласним науково-методичним проектом
Ђ реативна осв≥та дл¤ розвитку ≥нновац≥йноњ особистост≥ї;
Ђ–обота педагог≥чного колективу по формуванню у л≥цењст≥в
здорового способу житт¤ї;
Ђѕро роботу педагог≥чного колективу по забезпеченню
≥нновац≥йност≥ навчального процесуї;
Ђѕсихолог≥чне здоровТ¤ л≥цењст≥в Ц передумова њх
повноц≥нного психолог≥чного розвиткуї.
Ђ¬проваджуючи †навчально-досл≥дницьку
≥ проектну д≥¤льн≥сть, ми модерн≥зуЇмо осв≥тн≥й прост≥р л≥цеюї;
Ђ—учасн≥ осв≥тн≥ ≥дењ ≥ урокї;
Ђѕедагог≥чна креативн≥стьї;
Ђ—амоанал≥з ≥ анал≥з уроку Ц зас≥б п≥двищенн¤
ефективност≥ управл≥нн¤ ¤к≥стю навчального процесуї;
Ђѕедагог≥чна креативн≥сть в систем≥ управл≥нн¤ ¤к≥стю
навчального процесуї.
ЂЌавчально-досл≥дницька ≥ проектна д≥¤льн≥сть л≥цењст≥в
¤к модель особист≥сно-зор≥Їнтованоњ педагог≥чноњ технолог≥њї;
Ђ«ахист досл≥дницьких проект≥в викладачами л≥цею (в
рамках ≤≤ етапу конкурсу Ђ реативний педагог 2011року)ї.